torsdag 13 mars 2014

ÖGONEN ÄR SJÄLENS SPEGEL

Jag börjar gilla mina ögon mer och mer! Jag har börjat använda ögonfransserum och fast det var något billigt märke från Tyskland, så har jag redan märkt skillnad. Det blev lite sämre här nu för några veckor sedan då jag hade ögoninflammation, så mina fransar lossnade och jag kunde inte använda serumet, men nu börjar de småningom återhämta sig.

Jag älskar vackra ögon! Ögon är det jag lägger först märke på hos en person. Jag tycker ögonen berättar så mycket om personen och ibland kan man läsa vad personen tänker bara med att se personen i ögonen. Jag kan ganska bra säga något om personligheten också endast med att titta djupt in i ögonen på personen. Det syns ganska bra ifall personen är snäll, omtänksam, osäker, självsäker eller egoistisk (ni vet så där känslokall eller I don't give a shit- attityd).

Jag är nog jätte nöjd över mina gröna ögon med bruna prickar. Fast jag har alltid velat ha större ögon med längre ögonfransar, så ska jag ska vara nöjd med det jag har! Mina ögon är ändå unika och speciella och ingen i världen har likadana!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.