tisdag 11 mars 2014

BANANPANNKAKOR


Mysoutfit och smarriga bananpannkakor med bär. Det är min tisdag kväll. Jag älskar yllesockorna mamma stickat åt mig, de är så mysiga och sköna. Och ikväll blev det inte proteinpannkakor utan endast banan och ägg blandat ihop till en smet och med dem frysta blåbär och jordgubbar som jag tinade i mikron. Mums! Jätte gott men ändå ganska hälsosamt!

Ett tips åt er som vill göra bananpannkakor så stek dem på låg värme. Fast det tar lite längre tid, men då hålls de ihop bättre och är lättare att svänga. Dessutom om du har en riktigt liten stekpanna så fungerar det bäst, eller åtminstone för mig.

HA EN SKÖN KVÄLL!

2 kommentarer:

  1. Grynost kan man också blanda med som ytterligare ett litet tips :)

    SvaraRadera
  2. Oj, okej det hade jag inte alls tänkt! Ska prova nångång :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.