söndag 9 mars 2014

SLITEN OCH SLUT

Blä, två veckor gick helt för snabbt! Jag kan inte tro att jag igen ska sitta på tåget påväg mot Vasa.
Jag hade jätte roligt på festen igår och visst blev det lite sent igen. Jag lärde mig också att det är inte bra att dricka massor med tequila. Kanske jag kommer ihåg det en tid. Mår inte super i dag, men har nog mått värre andra gånger och med tanken på hur mycket det blev druckit igår så mår jag underligt bra.
Jag har kanske lite bilder jag kan visa, men det får bli i morgon. Jag måste gå igenom dem för att se ifall där finns några bilder som kan läggas upp på bloggen. Många dubbelhakor och fula miner igen på alla bilder... Men jätte roligt var det och jag kommer att sakna tjejerna nu under våren när jag kommer att vara för det mesta i Vasa.
Nu ska vi just stiga på tåget och påbörja vår tråkiga resa tillbaka till vår lilla lägenhet och skolvardagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.