fredag 14 mars 2014

HAPPY FRIDAY!


Hej allihopa! Vad härligt att det är fredag och ännu härligare att solen har lyst hela dagen! Och det som gör den här dagen ÄNNU bättre är det att det är lönedag! Ah, vad härligt att äntligen ha lite pengar på konto! Gissa om jag ska gå på Storm i morgon?! Alltså Storm i Vasa betyder att ALLA butiker och cafén har erbjudanden. NICE! Men jag ska nog inte shoppa loss, men lite kan jag titta, hehe. Jag har redan varit igår en sväng och kollat i några butiker och bläddrat i Storm katalogen och ringat in allt jag skulle vilja ha och vilka erbjudanden är bra, men jag ska nog försöka att inte köpa något onödigt. Vem vet, kanske jag kommer hem med tomma händer!

Ikväll ska vi bara njuta av ledighet och varandras sällskap och hela veckoslutet kommer att gå så för mig. Jag har absolut inga planer och det ska nog inte bli utgång för mig. Och varje gång jag säger så där på bloggen så slutar det med att jag ändå hamnar på Ollis och kommer hem först på morgonnatten. Hahaha, jag ska inte säga något mer!

Det var skönt att cykla till jobbet i dag och det ska jag absolut göra i fortsättningen. Det är endast lite på 6 km dit, så det blir alltid en passlig länk för mig de dagarna. Har alltså cyklat lite på 12 km i dag, så jag nöjer mig med det som dagens träning. Har helt för sjuka armmuskler från gårdagens gym. Och om jag erkänner så är jag lite lat i dag. Jag hade tänkt yoga nu på kvällen, men jag är så slut och sjuk i kroppen så det får bli till en annan dag.

HAPPY FRIDAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.