söndag 30 mars 2014

OLYMPIADEN PÅ FREDAG


Jag gjorde ihop ett litet klipp av det jag filmade på fredagen på torget. Jag ångrar varje gång att jag inte filmar mera, men jag är glad att jag fattade att filma lite ens! Det var helt sjukt bra feelis på torget och jag tror att vi aldrig har varit så där många på torget tidigare. Det här är det bästa alltid med Pampas nationaldag och jag hoppas att det här inte var sista gången för mig. Varje år träffar jag många gamla bekanta där och så får jag många nya vänner!

Årets Pampas har varit den bästa någonsin! Jag har haft så otroligt roligt och fått lära känna många nya, härliga personer och jag har fått en hög med nya häftiga minnen att bära med för livet. TACK #PAMPAS14!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.