söndag 23 mars 2014

YOGA BODY

Stylerunner

Fitspo

Mother and 4-Year-Old Daughter Take Impressive Pictures Of Their Yoga Poses | 123 Inspiration

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ | via Tumblr

yoga
weheartit.com

Här är lite bilder på ställningar jag gjort i de yoga klippen jag hittat på youtube. Jag har hunnit igenom 12 klipp, så jag har 18 klipp kvar ännu. Jag tycker så mycket om yoga! Jag vill bli mer flexibel och få en stark kropp. Det är så inspirerande att se på olika yogabilder och se hur flexibla och konstiga ställningar de människorna kan göra. Jag vill också kunna sånt!

Jag ska nog försöka öva mera och mera, och jag har nu redan märkt att vissa ställningar går lättare för mig och jag börjar bli lite mer flexibel. Inte så stor skillnad med lite nog och det känns bra. Det är nog bra att jag tänjer och yogar efter att jag går på gym några gånger i veckan, för man blir så lätt styv ifall man tränar mycket muskler.

Fast du inte är så flexibel och mjuk så kan du börja yoga. Man behöver inte vara duktig när man börjar, utan man utvecklas hela tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.