onsdag 26 mars 2014

PURPLE AND WHITE


I dag fick min nya kjol redan komma i användning. Tänk att det råkade bli på den internationella epilepsi dagen, då man ska gå klädd i lila. Passade perfekt till i dag att gå klädd i lila kjol!

Jag provade ha den med en lösare och längre tröja och tyckte det fungerade helt bra. Jag tror jag kommer att kunna variera outfits med den här kjolen, för det finns så mycket man kan ha med en kjol. Vad säger ni? Ganska annorlunda outfit än vad jag vanligtvis brukar gå med, men kanske kjol blir lite mera min grej nu.

Ikväll är det Så ska det låta på Ollis och jag får efter en låååång paus dra på min härliga lila halare! Det blir inte fest för mig ikväll, men vill inte missa när södra Finland tävlar mot Österbotten . Ikväll kommer också vår första "gäst" till Vasa, jee! Jag tycker så om att ha gäster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.