måndag 17 mars 2014

VÅR OCH SOMMAR


Snö, is, halt och minusgrader men ändå soligt och fint! Sånt har vi här i Vasa. Hoppas att snön och isen hinner försvinna före Pampas veckan och att det blir lite varmare tills dess, men vi är nog vana med att ha snö och minusgrader på Pampas. Får se om Janne Grönroos kan ha sin läderjacka i år, haha!

Ny vecka, nya planer och en ny start igen. Jag skulle så vilja träna i dag, men jag har sjuka muskler från gårdagens träning och jag borde egentligen ha en vilodag, så får se hur jag ska avgöra det här. Nu när jag igen kommit igång med träningen så vill jag inte vila! Men det är viktigt att ha vilodagar, för det är då som kroppen återhämtar sig och bygger muskler.

Visst är det härligt när solen skiner? Jag får i alla fall mycket mera motivation till att röra på mig. Jag vill gå ut på powerwalks och jag skulle gärna börja med löpningen igen. Jag tror att många börjar motionera mera på våren och när vi närmar oss sommaren. Alla vill väl se bra ut i bikini i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.