tisdag 25 mars 2014

DET GODASTE JUST NU


Jag är så förälskad i de här bananpannkakorna, speciellt med lite mörkchokladdroppar och peanut butter! Det är så himmelskt gott! Jag kunde äta massvis av dem och som tur är de ändå lite hälsosammare än plättar. Jag använder alltså endast en banan och två ägg och det brukar bli så där 8-9 st små plättar. Vi brukar dela satsen med Nicke, men ikväll är han borta så jag fick äta alla, mums!

Jag har blivit helt beroende av peanut butter och jag vill ha det på precis allt! Jag har hört att Lidl har bra PB, så ska den här veckan cykla dit och köpa en burk, då min är snart slut. Jag har varit sjukt sugen på choklad och godsaker och jag har ju faktiskt varit utan allt sådant gott i över två veckor! Det här är då det enda goda jag har ätit senaste veckan och jag är stolt att jag har klarat mig två veckor utan choklad.


Jag är ett chokladmonster och jag ÄLSKAR choklad. Alltså choklad skulle jag kunna dö för, speciellt Marabou. Och Daim... Och Kismet.. Ja, ni förstod säkert.


Jag skulle behöva ett eget bananträd också med den här farten, för jag äter så mycket banan hela tiden! Bananpannkakor, banan i smoothie och så de där yummy bananskivorna med PB och chokladdroppar. Alltså den lilla mängden choklad har jag ätit senaste veckan, men det var inte ens 100g jag köpte och då har vi ätit det tillsammans med Nicke, så jag har inte ätit så mycket choklad. Och det finns lite kvar ännu.

Får se hur länge jag kan hålla mig borta från chokladen..! Tror jag hamnar köpa lite i morgon i skolan då vi har lång dag. Kaffe är så gott med choklad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.