lördag 15 mars 2014

EN DAG PÅ STAN






Jag har varit och kollat runt i butiker i dag med Nicke och Märsky. Först försökte vi hitta kläder åt Nicke då han har lite pengar på gåvokort kvar sen julen och lite smått hittade vi i H&M. Sedan träffade jag Märsky och vi tog en kaffe på Sweet Vaasa, och jag drack såklart en vanilj latte.

Jag fyndade inte så mycket på stan men nya Pampas brillor i alla fall! Hur tuffa är inte de här? Alltså jag hoppas så på mycket sol på Pampas veckan så jag kan ha dem här, men ifall solen inte skiner så ska jag ha dem ändå! Borde hitta någon humor mössa eller hatt ännu till Pampas, men får se ifall jag hittar något i skåpet.

Sedan köpte jag Pukka detox te, då mitt Clipper detox te har tagit slut. Det finns massor med olika detox te'n i Punnitse & Säästä så jag fick bara ta första bästa och prova på det. Jag ska nog prova på alla! Jag tycker detox te är bra för det är koffeinfritt och det har alltid lite lakritssmak från anis i sig och det är bra variation från de gröna tesorterna jag annars dricker. Jag köpte också för första gången peanut butter! Jag ser att alla träningsbloggar och hälsobloggar skriver mycket om peanut butter och de har mycket olika recept på det, så jag tänkte att jag vill prova. Har redan hittat några hälsosamma snacks med peanut butter i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.